God morgon Onsdag!

God morgon! Nu har mina fina precis åkt till dagis och jobb. Älskar och hatar dom här dagarna när André slutar 6, älskar för att André kör Alice till dagis och hatar för att han kommer hem så sent. Men snart ändrar vi tiderna för Alice, men jag vet inte än hur vi ska göra. Nu får man ju välja sina tre timmar om dagen eller ha henne där fem timmar tre dagar i veckan. Det lutar åt att hon kommer få vara där mellan nio och två - tre dagar i veckan, nu när jag inte jobbar regelbundet. Jag tror att det blir bäst för både oss och framförallt för henne. 
 
Igår var jag och Jenny på handledarkurs. Jag ska ju nämligen börja övningsköra och då ska då Jenny få äran att vara min handledare. 
Men såklart skämde hon ut mig! När jag skulle in och betala när vi kom dit så frågade han oss om Legitimation, javisst sa Jenny! "jag ska bara hämta det i bilen", hon kom tillbaka, knallröd i ansiktet och säger: "Alltså vi har ett problem, mitt körkort finns inte i plånboken, jag har glömt det hemma!!" Men va fan Jenny! du är på en körskola och ska hjälpa mig få körkort och så glömmer du ditt eget!! PINSAMT!
Vi var där mellan 6 och halv 9 igår kväll och vi fick typ bara lyssna och göra ett litet test mot varandra. Testet gick ut på att Jenny skulle kryssa i frågor som hon tyckte stämde in på henne i trafiken och jag skulle kryssa i hur jag uppfattade henne. Vi hade alla utom en lika, så jag blev mycket nöjd. 
Efter kursen så brassade vi till Stopet och köpte mat och skyndade hem och åt till Svenska Hollywoodfruar, vilket är både mitt och henne favvoprogram. Tack för att du följde med!
 
 
Nu ska jag dricka lite morgonkaffe och titta på gårdagens avsnitt av Ung & Bortskämd, jag missade ju det igår. Halv 11 drar jag till dagis och hämtar pyret. Hon är för go när man väcker henne, det enda hon säger är - Eva och Ullis!!! det är hennes favorit-fröknar. Gullfia! hörs sen, peace. ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0