Äntligen fått jobba lite!

God kväll! Nu är jag äntligen hemkommen efter en stressig men rolig dag. Som jag berättade i förra inlägget fick jag besked om jobb imorse. Så vid halv 12 åkte jag och Alice till Grängesberg. Alice somnade i vagnen innan vi klev på bussen och sov ca en timme, sen fick hon lite mat innan jag gick upp med henne till dagis till kvart över ett. Idag var det lite jobbigt att lämna henne när jag visste att jag inte skulle hämta henne igen men det var ju nödvändigt, hon såg lite sorgsen ut och då är det aldrig kul att lämna. 
Jag gick ner till mamma igen och tog cykeln till Granliden. Det kändes knappt som om jag hade varit därifrån men lite småsaker hade man glömt med tiden och lite hade ändrats, men inte var det några större förändringar. Det var i alla fall roligt att vara tillbaka. Slutade åtta, då drog jag hem till mamma och pappa och fick lite mat innan vi åkte hem. Nu sitter jag i soffan och vi har precis startat en film. Imorgon blir Alice nog hemma från dagis, det blev så sent för henne ikväll så hon kanske är trött imorgon!
 
God natt, hörs imorgon! peace.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0