Finbesök!

God dag! Idag hoppade vi dagis och var hemma istället. Ringde till Amanda och pratade lite och vi kom fram till att dom skulle komma hit och leka. Så vid ett-tiden kom Amanda, Viktor och Hecke hit, vi lagade lite lunch innan Viktor åkte till jobbet. Sen har vi typ bara setat och druckit kaffe och så medans barnen "lekt" men "varandra". Alice var mest på Hector och skulle pussa honom hela tiden, vilket inte var jätte poppis! haha
 
Nu har dom precis åkt hem. Imorgon blir Alice hemma från dagis igen. Jag fick nämligen ett sms om att jag har blivit "bokad" på Granliden imorgon mellan 4 och 9 så jag ska spendera kvällen där. Då känns det bara dumt att först gå upp 6 för att ta bussen till Dagis vid 7 med A och sen vänta på att hon ska sluta 11. Sen bara sitta och vänta på att jobba mellan 4 och 9. Nej du, då är jag hellre hemma med henne och att hon får vara vid mamma en halvtimme innan jag börjar och André slutar. Nu blev det invecklat, haha! 
Det ska i alla fall bli skönt att få jobba lite mer innan månaden är slut, så att det blir nån tusenlapp i alla fall när löningen kommer.
 
Nu sover Alice och snart kommer André hem, älskar när har slutar 4. Då tror jag att vi ska hem till mamma och pappa och hjälpa till att bära lite grejor. Dom ska nämligen sova i nya lägenheten ikväll så dom behöver lite bärhjälp! Kanske återkommer till kvällen med lite mer babbel.
 
 
Min nya mobilficka/plånbok kom idag!!!!!
lycka! visst är den fin? 
 
Alice och Hector - mina bästa gosisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0