Flänga och fara!

Idag har vi flängt runt hela dagen! Först och främst vaknade jag halv elva (vilket är alldeles för sent) och hittade då mina två hjärtan halvsovandes på soffan. Stressen slog mig direkt jag slog upp ögonen. André och Alice åt frulle och jag valde att skippa det för att göra mig i ordning för dagen. 
Klockan 12 åkte vi upp till Emelie och Christian för att fira Thilde som fyllde 5 år(!) i torsdags. Ebba och Johan var också där och vi fikade och T fick sin present. Hon uppskattade sitt nya silverhalsband som hon genast satte på sig, kändes jätte kul att hon verkligen gillade det. Hon och Ebba gjorde sig fina för kalas med nagellack och lila hårfärgs-spray. Underbara ungar! Dom drog i väg till T's kalas vid ett och vi drog ner till Coop strax därefter. Handlade lite och åkte hem med varorna och brummade vidare till Grängesberg. Vi drack lite kaffe och fikade med pappa och sen kom Jenny och Johanna dit efter att dom gått lite på marknaden. Johanna hade köpt en (inte så vacker) mössa till Alice i form av (Alice favvo) "ior". Tjålade lite med dom innan jag och André tog tag i dagen och gick upp till mamma och pappas nya lägenhet och målade skåpluckor. Klara på en halvtimme, då gick vi tillbaka till mor och far och fick oss lite tacos. Klockan var plötsligt halv åtta och det var dags att åka hem. Alice somnade i bilen och vaknade knappt när vi bar in henne och böt hennes bjöja och satte på pyjamasen. ♥
 
Nu har vi tittat lite på X-factor, jag grät som en barn. Sen har jag nu duschat eftersom jag inte riktigt hann det imorse. Nu blir det väl bara att sitta här och titta på en film som man redan sett och bara vänta på att klockan ska bli så pass att man kan sova. Vi får se om jag och Alice orkar gå upp och åka till Dagis imorgon. Annars sover vi lite och åker till mamma och pappa och målar lite senare. Slut efter en flänging dag, återkommer förmodligen imorgon! God natt. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0