hål i huvudet.

Idag när André kom hem vid fyra så fick vi besök av Gunvor och Kalle, som hade köpt en jättefin klänning till Alice, som dom köpt när dom var på en resa i Skottland. En fin röd skotskrutig klänning som jag nu ber till gudarna att Alice kan ha till jul, den skulle passa så bra då. Jag och André fick varsin alkoholhaltig dryck på flaska. Tack så mycket! :) 
När Alice härjat med Gunvor och Kalle och tjålat hål i huvudet på oss allihop så åkte dom hem och jag och familjen åkte till Kyrkbacken. Mamma och pappa var i full gång att flytta allt dom samlat på sig genom åren. Vi fick genast arbetsuppgifter vi med :) Sängar och soffa och allt där emellan flyttades. Sen fikade vi lite, flyttade lite till och sen var det dags att skynda hem till Svenska Hollywoodfruar. Det måste vara det bästa programmet på hela veckan. Nu när det är slut och vi tryckt i oss mackor i stället för mat så sitter vi och tittar på Oskyldigt dömd. Vi är lite av besatta av serier, bra som dåliga. Detta är väl helt okej men nog har jag sett bättre, som Tre Kronor till exempel ;D haha 
 
Nu ska jag titta på det här och avnjuta min cola zero som jag längtat efter hela dagen.
Imorgon blir det jobb, wiho! Hörs imorgon. peace. ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0