Mätt som en plätt!

Efter en kyckligrulle från Monte Carlo med Jenny, Daniel och André sitter jag nu i soffan och jäser. Varför ska man fortsätta trycka i sig när man är mätt efter halva? Det är definitivt därför jag ser ut som jag gör, och så colan då! Men nu har jag bytt ut coca-colan mot zero i stället så nu tror mitt undermedvetna att jag ska bli smal, haha. Det där var ett skämt såklart ;D 
Alice sover som en gris efter att Jenny kämpat ner henne i sängen. Det finns nog ingen envisare brud än henne alltså, hon sover typ med ett öga öppet för att inte missa nått! Den värsta tiden på dygnet är när hon ska sova middag, absolut! Det är en kamp varje gång! Hon är samtidigt så trött att hon grinar så det är ju ett måste, går inte att hålla henne vaken en hel dag utan middagslur helt enkelt. 
 
När pluttan vaknar ska vi till mamma och pappa och måla lite. Hela dagen blev liksom förskjuten tidsmässig. Vi ligger liksom inte jätte bra till, men vi har ju lovat att komma och måla och vi vill ju såklart hjälpa dom så dom kan flytta nån gång. Vi får nog fira Tingeling (Thilde) imorgon i stället, tyvärr. 
 
Nu ska jag plocka undan lite och packa lite till Allan så vi bara kan dra. Nu hör jag ett gnäll. måste gå. Peace. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0