Nu, efter en händelserik helg!

Nog har det varit en händelserik helg allt. Igår var jag och syster Jenny hem till Angelica och drack ett och annat glas vin. Kvällen började med att jag och Jenny åkte hem till Angelica vid sju och satt där själva i typ två timmar medans Angelica var på kalas. Sen kom hon, Camilla och Helen och efter ett tag fick vi sällskap av tre andra damer. Festen fortsatte innan vi gick vidare till Selmas. Jag köpte en drink som jag kämpade med länge samtidigt som huvudverken blev jobbigare. Tillslut pallade jag inte med den bultande verken mer så jag tog beslutet att åka hem, alldeles för tidigt. Fick skjuts av en mycket snäll tjej som till och med vände vid MM för min skull, det tackar jag verkligen för. När jag kom hem hade jag så ont att jag tvingade mig själv att få ur mig alla chips och all alkohol innan jag tog två ipren och somnade. 
Imorse vaknade jag pigg och alert vid elva och gick då upp och gjorde mig och Alice i ordning, medan André åt brakfrukost. Vid halv ett tog vi vårat pick och pack och åkte och hämtade farmor Anette och drog vidare till Kopparberg, för en marknadstur! Inhandlade strumpor till mig själv (standard) och en ny mössa och halsduk till Alice. Hon fick även en ballong av farmor som hon tyckte var jätte kul. 
När vi handlat klart åkte vi tillbaka, köpte med mat och åkte ner till Anette. Efter maten åkte vi till mamma och pappa och fikade.
 
Nu är vi hemma och dricker cola och äter choklad. Imorgon börjar det sunda(re) livet igen. Ska försöka gå en promenad varje dag när Alice är på dagis. Denna vecka kommer bli intensiv. På tisdag ska jag och Jenny på handledarkurs så vi kan ut och övningsköra. Ska bli skoj! Sen på torsdag är det föräldramöte och så hoppas jag ju få jobba lite också! Men i detta nu ska jag försöka slappa lite, imorgon är det måndag och tillbaka till det verkliga livet. Jag kanske återkommer då. puss och god natt! 
 
Alice nya mössa och halsduk! jätte söta, tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0