Stressad till max!

Imorse försov vi oss. Vaknade först halv åtta och skrev då ett sms till dagis att vi inte skulle komma! Vaknade igen runt nio och tittade då på telefonen och upptäckte att jag fått ett sms från bemanningen. Kan du jobba på 3:an mellan 14 och 20? JAAA!!! Så efter massa krångel så ska jag nu jobba på Granis ikväll :D wiho! På favorit avdelningen till och med. Så jag ringde till dagis och Alice ska få vara där mellan halv 2 och 4, när André slutar. Då var det alltså meningen att vi skulle försova oss känner jag, annars hade blivit helt konstigt.
 
Så nu ränner jag runt som en yr höna och är stressad till max, fast jag börjar 2! Men jag måste ju hinna röja hemma innan, sen måste jag till Grängesberg lite före så Alice hinner äta och vila innan dagis. Sen ska jag ju då (förmodligen) cykla till Granis! Hujedamig. Men jag tror att jag tar bussen halv 12. Då hinner jag slappa vid mamma och pappa innan dagis och jobb. 
 
Nu är kaffet klart och så tänkte jag hinna äta lite innan jag åker. Gud vilken stessad människa jag är. Hörs kanske ikväll igen! peeeaace! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0