Bajsar alla mammor hjärtan?

Imorse kom pappa och hämtade Alice i vanlig ordning för att skjutsa henne till dagis. Ja, jag vet att det låter sjukt att pappa först åker till TBJ och byter bil klockan åtta på morgonen, innan han åker hit till Skeppmora för att hämta Alice och köra henne till Grängesberg och lämna henne på dagis (varannan vecka). Men så är det att ha världens bästa pappa/morfar! Han ställer upp i alla lägen, dessutom så erbjuder han sig! världens bästa!  ♥
Som sagt så kom han och hämtade henne vid halv nio, sen ringde han mig vid nio och berättade att dom bett att Alice skulle åka hem igen, för dom hade dåligt med personal! Så "för barnens säkerhet" så ville dom att så få barn som möjligt skulle vara på dagis idag! JAHA!? Dom kunde inte ha ringt och sagt det då? Tänk om jag hade åkt buss imorse för att skjutsa henne. Förstår ni va rasande arg jag hade varit. Så pappa fick fint klä på henne igen och ta med henne därifrån! Snäll som han är (återigen - världens bästa!) så frågade han om jag ville vila lite innan dom kom hem (det tackar man aldrig nej till), så han tog med sig Allan och åkte till TBJ och fikade en timme!
 
Resten av dagen har jag och Alice mest lekt och tagit det piano. Nu har vi nyss ätit och så har jag precis duschat. Innan jag hoppade in i duschen så satt jag på toa och Alice stod i vanlig ordning utanför dörrn och tjålade på mig. "mamma? mamma? mamma? bajsar du hjärtan?" hahahaha! Jag dog lite av skratt. Hon är för tokig för sitt eget bästa den damen!  ♥
 
Nu börjar Sveriges mästerkock!! måste bege mig. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHAHAHA åh det kanske är mitt fel :D Hon har ju en tröja med en fågel som bajsar hjärtan ;)

2013-02-13 @ 21:05:39
URL: http://photographybyeriksson.com
Postat av: Svar Johanna

Ja jag vet! Det är ju därför! Men va fan att hon kommer på att säga sånt där när det passar! Haha

2013-02-13 @ 23:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0