Tillbaka för hundraelfte gången!

Då och då får jag nått ryck att försöka återuppliva den här gamla bloggen! Jag vet inte varför eftersom jag vet att det håller i ett par dagar och sen dör det ut igen. Men återigen får jag nån typ av inspiration och lust att skriva, även om jag egentligen inte har något viktigt att säga. 
 
Det är väl inte så jätte mycket som har hänt i livet sen senast. Jag jobbar så mycket jag får på Granliden och eftersom jag bara är en jävla timvikarie så blir det väl som mest ett par ggr i veckan, om jag har tur. Jag trivs som fan och har faktiskt funderingar att utbilda mig till hösten, men vissa tycker att det är bortkastad tid! Men som det ser ut nu så har jag ändå inte så mycket annat för mig så att säga. Jag vet i alla fall att jag ska jobba där under sommaren i år igen, så det känns ju bra i alla fall. Kan inte fatta att det snart är ett helt år sedan jag började på Granis för första gången! Tiden bara springer i väg! Alice blir hela 2 år i år, det är ju helt galet!
 
Annars rullar livet på som vanligt. Jag har stora planer på att börja gymma! Alla i min omgivning börjar ta tag i sig själva så då känner jag att det kliar i fläsket, så jag ska nog ta tag i det där. Men och andra sidan känner jag att pengarna borde gå till ett körkort i stället! Va fan, ska man behöva välja mellan att röra på arslet eller att kunna slippa röra på sig överhuvudtaget? Dessutom kostar det skjortan att både gymma och ta körkort så jag vettefan! 
 
Nu gnölar det inne vid Alice så jag måste dit och kika, har fått mani på att titta till henne nu efter magsjuketiderna! Jag är livrädd att hon ska spy i sömnen..
Så vi får väl se om jag återkommer nå mer den här månaden eller om det återigen dröjer ett tag. Man får ta det som det kommer! peace. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0